Jaká je tedy velikost českého e-komerčního trhu, 37, 44 nebo 60 miliard?

Za letitou autoritu na českém e-komerčním trhu bývá považována organizace APEK (www.apek.cz, Asociace pro elektronickou komerci), která ve spolupráci s výzkumnou organizací GfK vydává mimo jiné informační zprávy o velikosti českého e-komerčního trhu.

20. 03. 2013 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Revoluce se nekoná – dobírka stále vládne českým e-shopům

O dobírce jako dominantní platební metodě české e-komerce jsme psali přibližně před rokem. Zda se situace na poli platebních metod u nás změnila zkoumala nyní ve své studii Asociace pro elektronickou komerci. Kam se metody finančních transakcí mezi českými e-shopy a jejich zákazníky za rok vyvinuly?

22. 04. 2011 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Nejznámější české e-shopy mají název na „A“

Které e-shopy vedou v České republice podle popularity a známosti? Má na úspěch e-shopu významný vliv jeho název?

16. 02. 2011 | Diskusní příspěvky: 2 | celý článek

Vánoce 2010: Češi nakupovali na poslední chvíli a v nebývalém množství

I přes nepříznivé proklamace o doznívající hospodářské krizi mohou být čeští internetoví obchodníci s uplynulou vánoční sezónou více než spokojení. V průměru zaznamenali meziroční nárůst obratu o 40%. Chcete vědět víc?

27. 01. 2011 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Předvánoční nakupování na českém Internetu

Statistiky o předvánočních prodejích jsou pro provozovatele online obchodů velice zajímavé čtení. Speciálně pro vás jsme zanalyzovali letošní studii GfK. Kdo letos nejvíce nakupuje a za co se utrácí nejvíce peněz?

15. 12. 2010 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Opravdu nakupuje ze zaměstnání jen 6% lidí na Internetu?

Podle našeho dřívějšího průzkumu představuje online nakupování oblíbenou kratochvíli pro mnoho zaměstnanců. Nové zdroje dat však tyto závěry vyvrací. Kde je pravda? Nakupují Česi více ve svém volnu nebo v pracovní době?

24. 08. 2010 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Netshopper Index: Prvních pět měsíců roku 2010 v české e-komerci

I navzdory finanční krizi se českým e-shopům blýská na lepší časy. Alespoň to naznačují data našeho výzkumu, která zaznamenaly od února celkový nárust tržeb. Zajímají vás konkrétní čísla?

05. 08. 2010 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Víkendové e-nakupování: zvykáme si na ně

E-shopy mají přirozeně nonstop otevírací dobu, ale podobně jako kamenné obchody, i ony mají výrazné výkyvy návštěvnosti založené na mnoha okolnostech. Můžeme sledovat výrazné rozdíly mezi nákupy v pracovní dny a o víkendech?

03. 08. 2010 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání