Hlavní kategorie: Homepage
14. 01. 2010 | Redakce Netshopper

Inspirace ze zahraničí: Jak se daří nákupy Britům?

Po prozkoumání nákupních zvyklostí našich německých sousedů se podíváme přes kanál. Britové, jak se zdá, nejvíce hledají na Internetu výhodné nakupování.

Inspirace ze zahraničí: Jak se daří nákupy Britům?

Dle dostupných informací je Britů na Internetu 37 miliónů, z nich alespoň 30 miliónů nakoupí na Internetu jednou v roce (či vícekrát), tedy 72,5% z nich. Obě čísla se postupně zvyšují – za čtyři roky má být Internetu 42 mil. občanů Spojeného království, a nákupů se má účastnit 31,8 mil, tj. 76%.

 

Na Internetu nakupuje většina online Britů

 

Nakupování je tedy aktivitou, která se zintenzivňuje. Celková populace země je cca 64 miliónů, tedy na Internetu z nich nakupuje necelá polovina. To je nadprůměr v Evropě, ale stále méně než například ve skandinávských zemích. Zajímavé nicméně je, že chuť nakupovat na Internetu se u Britů s krizí nesnižuje, ba naopak, tento počet roste i v současných „nedobrých“ letech každý rok o 3-4%.

 

Britové jsou, jak se zdá, také šampióny v používání „comparison sites“, tedy webů porovnávajících nabídky jednotlivých internetových obchodů (srovnávačů cen), kde hledají nejvýhodnější nabídky. Polovina ze všech uživatelů (!) hodlá na těchto webech trávit v budoucnu více čase než nyní, druhá polovina stejně. Je to vůbec nejčastěji zmiňovaná činnost, kterou se obyvatelé ostrovů hodlají na Internetu zabývat více než nyní. Naopak, nejvíce hodlají Britové omezovat hraní her a vůbec gambling online, což je také možná překvapivá zpráva.

 

Britové hledají v e-shopech nejnižší cenu

 

Jaké druhy obchodů hodlají Britové nejvíce favorizovat? Nijak překvapivě: aukční weby, kde se dají najít nejvýhodnější nákupy a tzv. „value“ supermarkety na Internetu (value = vyznačující se nízkými cenami). Naopak v největší míře hodlají opouštět nakupování luxusního zboží (jen 3% tyto weby hodlá navštěvovat více, 23% méně), a v přízni rovněž nejsou online prodejci automobilů. Britové tak na Internetu hledají ze všeho nejvíc finanční úspory.

Související články
Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání