Tři hlavní proudy internetové reklamy

Lead generation, rich media advertisement, sponzorství, e-maily, katalogy, řádková inzerce, slevomaty, e-maily s „neodolatelnými nabídkami“… možnosti inzerování na Internetu ani nespočítáme. Kam má chudák inzerent nasměrovat svůj inzertní rozpočet?

20. 06. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Nový trend: skenování QR kódů

Zajímavý „minitrend“, který ale může přerůst do trendu velkého, spočívá v rostoucím skenování QR kódů ze strany uživatelů chytrých mobilů. Co QR kódy uživatelům přinášejí?

05. 03. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Tablety a smartphony se stávají „nákupními asistenty“

Praktických užití chytrých mobilů je celá řada, patří k nim i pomoc při nákupech. Z „hloupého“ zákazníka se s chytrým přístrojem v ruce stává zásobárna informací, kterou obchodník nemůže opít rohlíkem. Kolik lidí těchto možností využívá a co na to prodejci?

13. 02. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Tablety má mít už každý třetí. Co na to marketéři?

Ať to bude iPad, Kindle Fire nebo jakákoli jiná „tabulička“, počet tabletů na světě má prudce růst. Studie eMarketeru uvádí, že za tři roky má v USA používat tablet každý třetí obyvatel. Jak tato skutečnost ovlivní budoucnost marketingu?

28. 12. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Internetová videoreklama na prudkém vzestupu

Dlouhá léta byla internetová videoreklama nezajímavým byznysem, zdechlou rybou, jak se v branži říká. V poslední době se ale začíná prudce vzmáhat a pro příští roky se jí předpovídá vůbec nejrychlejší růst ze všech forem internetové reklamy.

13. 12. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Návrat bannerové reklamy. Můžeme slavit?

Bannerová reklama se vrací. Alespoň za oceánem, ale její nárust přichází i k nám. Čeká provozovatele internetových obchodů další významná evoluce v propagaci?

14. 06. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Jak velký vliv mají sociální sítě výsledky vyhledávání?

Nahradí nová funkce Facebooku "Question" pozici klasických vyhledávačů? Jakým způsobem tato zprvu nenápadná aplikace může změnit pozici klasické optimalizace pro vyhledávače?

18. 05. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Cena vs. výkon: V kterých médiích platíte za svoji reklamu více „na hodinu“?

Bez vhodné propagace se o vašem výrobku, službě nebo e-shopu nikdo nedozví a vy nebudete mít zákazníky. Otázkou ale je, jaká propagace je „ta vhodná“?

11. 05. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání