Hlavní kategorie: Homepage
27. 02. 2013 | Redakce Netshopper

Mládí patří budoucnost: a jak vypadá budoucnost pro hudební průmysl? Bledě. To celkem víme, ale je dobré se podívat na čísla.

Stalo se to rychleji, než jsme čekali: mobilní zařízení, tedy smartphony a tablety, loni předstihly v čase stráveném se zařízením (či médiem) veškerý tiskový průmysl, a to více než dvojnásobně.

Mládí patří budoucnost: a jak vypadá budoucnost pro hudební průmysl? Bledě. To celkem víme, ale je dobré se podívat na čísla.

 

Podle průzkumu eMarketeru je pořadí hlavních zařízení/médií ve stráveném čase následující (minuty/den, v USA):

 

Televize278 minut
Internet173 minut
Rozhlas93 minut
Mobilní zařízení82 minut
Tisk38 minut
Ostatní38 minut
Celkem699 minut

 

 

Pokud vám připadá počet minut příliš vysoký (jedná se o 11 hodin denně!), nezapomeňte, že velmi často uživatel konzumuje dvě nebo i více médií zároveň, a že zejména v USA je běžné, aby televize byla zapnutá víceméně po celou dobu, kdy je její vlastník doma, přičemž on paralelně ještě pracuje za PC s Internetem nebo s mobilem v ruce.

 

Zajímavý je též vývoj za poslední roky. Televize si drží první místo a počet strávených minut se v čase nemění – dokonce nepatrně stoupá. Rozhlas mírně klesá, Internet roste, ale v posledních letech už jen pomalu, jednociferným procentním růstem.


Prudce klesá tisk, který za čtyři roky klesl skoro na polovinu a zdá se, že toto médium je opravdu na vymření. Nejrychleji roste čas strávený s mobilním zařízením – z 22 na 82 minut během čtyř let (nepočítá se čas strávený telefonováním).

 

Sečteme-li čas strávený s „novými médiemi“, tedy s Internetem i mobilním zařízením, dostaneme se na 255 minut a tedy o kousíček za televizí – dá se předpokládat, že nová média televizi brzy předstihnou, a tyto dva segmenty budou jasně vévodit trhu, vše ostatní bude hluboce za nimi, jak živořící rozhlas, tak mizející tisk.

Související články
Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání