Hlavní kategorie: Homepage
20. 02. 2013 | Redakce Netshopper

Mladí přestali muziku kupovat. Definitivně.

Mládí patří budoucnost: a jak vypadá budoucnost pro hudební průmysl? Bledě. To celkem víme, ale je dobré se podívat na čísla.

Mladí přestali muziku kupovat. Definitivně.

 

Polovina (49,2%) amerických teenagerů utrácí za hudbu měsíčně nula celá, nula nula dolarů. Hudbu poslouchají a přijímají ji, ale nekupují ji: nalezli si cesty – dnes nejčastěji prostřednictvím streamingu služeb jako Pandora a jiných – jakým mohou hudbu přijímat, poslouchat, a neplatit za ni. Cestu zcela legální a férovou, je potřeba dodat.

 

Téměř celá druhá polovina (38,7%) něco utrácí, ale velmi málo – mezi dolarem a patnácti měsíčně; zde jde nejčastěji o downloady prostřednictvím služeb jako je iTunes, tedy jinými slovy řečeno, občas si tam koupí písničku nebo dvě, a zaplatí dolar nebo pár.


Podobná situace je i u o stupínek staršího segmentu (20-24 let), kdy za muziku utrácí nula dolarů celých 46% populace.

 

Zdá se, že čas kupované hudby skutečně končí. Starší generace, které ještě vyrůstaly ve světě, kdy se hudba kupovala – a kdy jsme byli schopni za ni utratit celé jmění! – své zvyky příliš nemění, ale v ní budoucnost není.


Pro mladé pak je kupovat hudbu nepředstavitelný jev – prostě něco, co dělají „naši hloupí rodiče a prarodiče, netušíme proč“.

Související články
Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání