Mobil jako standardní pomůcka k nákupu

Překvapivě rychle si zvykli vlastníci chytrých mobilů využívat naplno to, co jejich noví „miláčci“ dovedou. Dle průzkumu firmy L. Shapiro and Associates dvě třetiny vlastníků těchto telefonů je využívají jako pomůcku při nakupování (nejrůznějšími způsoby – ať již před nákupem doma či na cestě nebo přímo „na krámě“).

10. 10. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Osobní odběry a dobírka: počítejte ekonomiku každého zvlášť

V současné době je výrazně diskutovaným tématem zpoplatnění osobních odběrů firmou Mall, jedním z největších internetových obchodníků u nás. Mall to zdůvodnil způsobem, který je k zákazníkům poněkud přezíravý – že když si u něj někdo kupuje ponožky za 69 korun, tak na osobním odběru prodělává, protože jeho realizace jej stojí několik desetikorun. Je to podobné, jako kdyby supermarket odmítl vpustit zákazníky, kteří si jdou pro pět rohlíků a deset deka vlašáku, či jim napařil u pokladny třicetikorunový poplatek za příliš malý nákup.

03. 10. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Twitter má větší tržby z reklamy než Facebook... na mobilech

Twitter byl a stále je ve stínu svého staršího soukmenovce Facebooku; ani jeho celková penetrace, ani tržby se zatím nemohou Facebooku rovnat. Ale v mobilní reklamě – tedy v reklamě promítané uživatelům mobilů a tabletů – Twitter překvapivě nad Facebookem vede; to platilo pro loňský rok a bude to dle odhadů eMarketeru platit i letos.

26. 09. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

E-shopy na Facebooku: malý význam mimo Ameriku

Sociální sítě – jasný prim hraje samozřejmě Facebook – začínají slušně ukusovat z reklamního koláče, protože díky svému cílení i poměrně atraktivnímu formátu reklamy se stávají pro inzerenty zajímavými. Zaostávají však v e-komerci.

23. 08. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Rok 2014: Žádné mobily, jenom smartphony

Data z Ameriky – která mimochodem není v mobilech nijak výrazně před Evropou, jen bohužel pro evropské státy není dostatek kvalitních statistik – říkají, že za pár let „nebudou mobily, jen smartphony“. Nasycení populace mobilními telefony už může stoupnout jen o pár procentních bodů, a tak dojde k tomu, že lidé budou vyhazovat „hloupé“ mobily a nahrazovat je chytrými.

18. 07. 2012 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Facebook už skoro neroste, Twitter stále skáče nahoru

Jak vypadá soutěžení dvou nejznámějších sociálních sítí, Facebooku a Twitteru? I když z finančního pohledu (příjmy z reklamy) je už Facebook obrem a Twitter trpaslíkem, statistiky ukazují, že růst Facebooku se prakticky zastavil, alespoň v jeho domovské zemi, zatímco Twitter stále velmi pěkně roste.

11. 07. 2012 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Online video už překonává nahrané placky

Samozřejmě že nejde o počet stažení či shlédnutí – tam se už nahraná média, ať už Blu-Ray, DVD nebo všechno dohromady nechytají už řadu let. V letošním roce ale američtí uživatelé poprvé zaplatí za stahovaná videa více než za nahrané disky. Co z toho pro trh plyne?

04. 07. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Facebook: Mlýnek na peníze?

„V sociálních sítích nejsou peníze“ – to byl nejčastější argument proti Facebooku a jemu podobným. Ukazuje se, že to není pravda – v sociálních sítích peníze jsou. A neobjevily se v nějaké tajné a neznámé komnatě, naopak, ležely tam, kde leží už desítky let a každý o nich ví - jsou v běžné displejové reklamě.

27. 06. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání