Cihličky úspěšného e-shopu: zákaznické recenze a hvězdičky

Kdo si hraje, nezlobí: nechejte vaše zákazníky, ať hodnotí, chválí a hvězdičkují. Vašemu e-shopu to jenom prospěje.

14. 05. 2009 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Internetové tržby nadále stoupají, navzdory krizi

Češi mají nakupování na Internetu rádi, nejsou o moc pozadu za vedoucí zemí světa

30. 04. 2009 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

V krizi se e-shopům daří lépe než jejich kamenným kolegům

Dopadá krize na všechny maloobchodníky stejně, nebo si někteří mohou stýskat a jiní výskat? Průzkum ukazuje, že Internet patří k těm druhým.

21. 04. 2009 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Jak vypadá první desítka českých internetových obchodů?

Víceméně jistí si můžeme být jen první pětkou; dál se pak řadí skupina významných obchodů, z nichž ale údaje o svém obratu publikují jen málokteré.

08. 04. 2009 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Jak jde e-obchodování Němcům?

Dobře jim jde! Ale na to se asi neptáte: následující článek přináší řadu zajímavých informací o tom, co se v Německu prodává nejvíc a co naopak málo, a vůbec jaké zvláštnosti naši velcí sousedé při nákupu na Internetu vykazují.

01. 04. 2009 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

CZ výzkum: přes den nebo večer?

Co vlastně víte o svých zákaznících? Náš první výzkum demýtizuje častou představu o českém nakupujícím na Internetu jako o osobě "v bačkorách u domácího počítače".

31. 03. 2009 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Cihličky úspěšného e-shopu: jak neregistrovat zákazníky… a přitom je registrovat

Zákaznická registrace, vstupy přes jméno a heslo, to jsou velké a nepříjemné překážky pro nakupující na Internetu. Poradíme vám, jak se jich zbavit - a přitom si databázovou registraci, potřebnou pro provoz obchodu, elegantně zachovat.

17. 08. 2011 | Diskusní příspěvky: 4 | celý článek

Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání