Tři hlavní proudy internetové reklamy

Lead generation, rich media advertisement, sponzorství, e-maily, katalogy, řádková inzerce, slevomaty, e-maily s „neodolatelnými nabídkami“… možnosti inzerování na Internetu ani nespočítáme. Kam má chudák inzerent nasměrovat svůj inzertní rozpočet?

20. 06. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Kolik aplikací na tabletech vlastně používáte?

Mají mobilní a tabletové aplikace šanci dostat se do širšího povědomí uživatelů a hlavně do denního užívání? Celkový obrázek nesmí zamlžovat statistiky appkovských nadšenců, kteří mají všechny své plochy přeplněné ikonami - obrázek průměrného uživatele je totiž úplně jiný.

14. 05. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Komerční sdělení: Vyplatí se přechod z OSVČ na právnickou osobu?

Stát živnostníkům ve většině případů příliš nepomáhá. Vysoké sociální a zdravotní pojištění i ručení celým majetkem je tak noční můra mnoha OSVČ.

25. 03. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Sociální přihlašování má větší význam, než je na první pohled vidět

V mnoha e-shopech i na jiných webech je stále častěji k vidění tzv. „sociální přihlašování“, tj. přihlašování pomocí Facebooku či jiných sociálních sítí (Facebook je nejčastější). Jak jej vnímají uživatelé a jak jich využívají prodejci?

12. 03. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Nový trend: skenování QR kódů

Zajímavý „minitrend“, který ale může přerůst do trendu velkého, spočívá v rostoucím skenování QR kódů ze strany uživatelů chytrých mobilů. Co QR kódy uživatelům přinášejí?

05. 03. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Za Atlantikem inzerce na Internetu letos předstihne noviny a časopisy

Je to jen pár krátkých let, kdy vydavatelé novin a časopisů hleděli na Internet hodně z výšky – no, možná zajímavé médium, počty čtenářů jsou působivé, ale peníze tam nejsou. To si už nyní netroufne říci nikdo, aby nebyl za hlupáka, ale novinkou je, že z výšky bude zanedlouho na printová média hledět právě Internet.

27. 02. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Tablety a smartphony se stávají „nákupními asistenty“

Praktických užití chytrých mobilů je celá řada, patří k nim i pomoc při nákupech. Z „hloupého“ zákazníka se s chytrým přístrojem v ruce stává zásobárna informací, kterou obchodník nemůže opít rohlíkem. Kolik lidí těchto možností využívá a co na to prodejci?

13. 02. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Komerční sdělení: Jste připraveni na změny pro OSVČ v roce 2012?

Rok 2012 přinesl celou řadu legislativních změn, které se nevyhnuly ani zákoníku práce. Podívejte se nyní na ty nejdůležitější, které se dotknou i drobných podnikatelů a OSVČ a buďte připraveni.

20. 02. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání