Hlavní kategorie: Homepage
16. 11. 2012 | Redakce Netshopper

Pozvánka: Web Analytics Wednesday (netradičně ve čtvrtek 29.11.), téma: Marketing a analytika

Konec listopadu je běžně ve znamení předvánočního shonu, firemních večírků a také Web Analytics Wednesday. Při přípravě nadcházejícího setkání jsme dali prostor našim posluchačům, aby sami mohli přijít se zajímavou přednáškou. Návrhů se nám sešlo mnoho a vybrat z nich tři nejzajímavější pro nás bylo hodně těžké. Na co se tedy můžete těšit?

Pozvánka: Web Analytics Wednesday (netradičně ve čtvrtek 29.11.), téma: Marketing a analytika

 

18.00 Krátký neformální začátek (networking)

Přijďte dřív, pokud si chcete jen tak popovídat s ostatními účastníky.


18.30 Jiří Brázda (Optimics): Úvodní slovo


18.40 Václav Novák (Yeseter): Analytické nástroje pro mapování internetové memosféry

Monitoring sociálních médií přináší záplavu zmínek vyjadřujících, co si o vaší značce myslí na sociálních sítích. Jak se v takovém množství zorientovat? Jaké vizualizace a statistiky jsou pro získání přehledu nejpoužívanější? Analytické možnosti současných nástrojů v této oblasti vám pomohou vystrčit hlavu z udržované zahrádky vašich vlastních komunikačních kanálů.


19:00 Martin Švarc (Adform): Je online skutečně nejlépe měřitelným médiem?

Ačkoli existuje až příliš mnoho metrik k vyhodnocení online kampaní, výsledky se zpravidla hodnotí tou nejméně vhodnou možnou variantou. Pojďme se spolu podívat na pár z nich a pokusme se najít vhodnou metriku v příkladech.


19:20 Jan Tichý (Medio Interactive): Google Analytics znovu a lépe. Aneb malá revoluce v nejpoužívanějším webovém analytickém nástroji

V Google Analytics nás čeká řada zásadních novinek. Lze je bez zdráhání označit za revoluční. Nejedná se totiž jen o přidávání více či méně užitečných funkcí do stávajícího systému, jak tomu bylo doposud. Google to teď vzal pěkně z gruntu a překopal celé Google Analytics od základu. Technologicky i filozoficky. S nadsázkou řečeno nezůstane na pozadí měření kámen na kameni a během příštího roku budeme mít úplně nový a úplně jiný analytický systém. Lepší.


19:40 Diskusní panel: Jiří Brázda, Václav Novák, Martin Švarc a Jan Tichý

Pohovořte s diskutujícími nad jejich přednáškami a dalšími postřehy z praxe.


20:00 Více či méně dlouhý neformální konec (networking)

Na koho se nedostalo, nezoufejte. Nápady na vaše přednášky využijeme třeba již na dalším setkání.


Kdy, kde, jak se potkáme?


Kdy: netradičně ve čtvrtek 29. listopadu 2012 v 18 hodin
Kde: restaurace ELEMENT, Štefánikova 18/25, Praha - Smíchov (ukázat na mapě)
Registrace: Aktuální počet účastníků a registrační formulář najdete na centrálních stránkách Web Analytics Wednesday. Pokud se chcete zaregistrovat, klikněte na odkaz Sign up now to attend this event! K registraci vám postačí vaše emailová adresa. Účast je opět zdarma.

Související články
Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání