Hlavní kategorie: Homepage
13. 02. 2013 | Redakce Netshopper

Přihlašování přes Facebook neustále roste

Je to jev, který zatím český e-obchodníci tvrdošíjně odmítají: přihlašování zákazníků přes Facebook. Ne, nechci, v žádném případě, máme vlastní databázi, vlastní registraci, tak nám to programátoři připravili, technici schválili a přes to nejede vlak. Žádný Facebook, je to stejně jenom klam a podvod.

Přihlašování přes Facebook neustále roste

 

OK, dobře, vaše volba. Nicméně k tomu dodáme, jak to funguje ve světě. U mediálních webů s registracemi (jasně, je to trochu odlišné než eshopy, ale jen trochu) vzrostl počet přihlášení přes Facebook během dvou let z 32% na 53% a neustále průběžně roste, co kvartál, to pár procent nahoru.

Přihlášení přes Facebook se zde stává normou, standardem. Oproti tomu přihlášení přes Google účet stagnuje a jiné možnosti externího přihlašování, například přes účet na Yahoo, prudce klesají.

 

Nejsou to ale jen média – například hudební e-komerční služby (např. Spotify) hlásí ještě silnější čísla: 66% uživatelů se přihlašuje přes Facebook, 14% přes Google.

 

A jdeme dál. Mobilní služby – což může být cokoli co vyžaduje registraci, mobilní eshop nebo cokoli jiného – jsou na tom jako přes kopírák: Facebook 66%, Google 21%. Před rokem měl Facebook poloviční procenta.

 

Jsme si opravdu tak skálopevně jistí, že to s proprietárními registracemi a proprietárními loginy děláme naprosto správně (a jiní blbě)? Opravdu v českých eshopech rozhodují programátoři a admini, a nikoli obchodníci a podnikatelé, kterým jde o obchodní úspěch?

Opravdu si myslíte, že vyplňování nějakých titěrných registračních údajů na malé obrazovce smartphonu je ten nejkrásnější dárek, který můžete dát klientovi, a že je to pro něj lepší cesta než stisknutí jediného velkého tlačítka „Login with Facebook?“ a hotovo? Opravdu je složité lepší než jednoduché?

Související články
Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání