Osobní odběry a dobírka: počítejte ekonomiku každého zvlášť

V současné době je výrazně diskutovaným tématem zpoplatnění osobních odběrů firmou Mall, jedním z největších internetových obchodníků u nás. Mall to zdůvodnil způsobem, který je k zákazníkům poněkud přezíravý – že když si u něj někdo kupuje ponožky za 69 korun, tak na osobním odběru prodělává, protože jeho realizace jej stojí několik desetikorun. Je to podobné, jako kdyby supermarket odmítl vpustit zákazníky, kteří si jdou pro pět rohlíků a deset deka vlašáku, či jim napařil u pokladny třicetikorunový poplatek za příliš malý nákup.

03. 10. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

E-shopy na Facebooku: malý význam mimo Ameriku

Sociální sítě – jasný prim hraje samozřejmě Facebook – začínají slušně ukusovat z reklamního koláče, protože díky svému cílení i poměrně atraktivnímu formátu reklamy se stávají pro inzerenty zajímavými. Zaostávají však v e-komerci.

23. 08. 2012 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

V čem si váš obchod prohlížejí vaši zákazníci?

A proč by nás to vůbec mělo zajímat? Následující řádky vám ukáží, že poukd nemáte i tuto drobnost dobře "zmáknutou", můžete přicházet o spoustu nakupujících.

24. 08. 2011 | Diskusní příspěvky: 1 | celý článek

Cihličky úspěšného e-shopu: jak neregistrovat zákazníky… a přitom je registrovat

Zákaznická registrace, vstupy přes jméno a heslo, to jsou velké a nepříjemné překážky pro nakupující na Internetu. Poradíme vám, jak se jich zbavit - a přitom si databázovou registraci, potřebnou pro provoz obchodu, elegantně zachovat.

17. 08. 2011 | Diskusní příspěvky: 4 | celý článek

Automatický import zboží od dodavatele? Špatný nápad

Většina e-shopů dnes přebírá databázi od svého centrálního dodavatele (distributora, dovozce, výrobce…), který má u každého zboží pěkné fotečky i textíky – stačí jen zmáčknout tlačítko a výloha obchodu je hotová. Proč je tento stav pro prodejce jasnou cestou do pekel?

28. 06. 2011 | Diskusní příspěvky: 5 | celý článek

Štvavá kampaň proti e-shopům: jak na ni reagovat?

Všiml si toho určitě každý internetový prodejce: v posledních týdnech či měsících se v médiích v silně zvýšené míře vyskytují varování proti nakupování na Internetu s odkazem na množství podvodných prodejců, kteří pouze vylákají peníze a zboží pak nepošlou.

07. 04. 2011 | Diskusní příspěvky: 4 | celý článek

Daně, sociální a zdravotní pojištění OSVČ pro rok 2011

Málokdo má čas a trpělivost sledovat každoroční změny českého právního řádu. Přinášíme proto výčet nejdůležitějších legislativních změn, které se dotýkají činnosti OSVČ a tedy i značné části pracovníků v oblasti e-komerce.

31. 03. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

Vyplatí se v PPC proklik za 15 Kč?

Jaká je maximální hranice za proklik? Jaká je optimální cena za proklik? Vyplatí se investovat 10-15 Kč za proklik? Takové to otázky si pokládá řada inzerentů v PPC systémech.

22. 03. 2011 | Diskusní příspěvky: 0 | celý článek

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
Newsletter

Nejčtenější články
Analýza
Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Výzkum Netshopperu: Jaké jsou měsíční výkyvy v obratech e-shopů?

Vánoční sezóna je prodejním vrcholem nejen pro e-shopy – to je notoricky známá pravda. Kolik ale činí vánoční vzestup prodejů, projevuje se již v listopadu nebo jen v prosinci?

Reklamní sdělení

Vánoční dárky opravdu pro každého: originální dárky i levné dárky pro rodinu i přátele. Nudíte se? Pak si nechejte darovat pod stromeček adrenalinové dárky!

Jste živnostník nebo drobný podnikatel? Založte si na Krámky.cz zdarma vlastní internetových obchod.

FastCentrik - Velký e-shop za malé peníze a do 24 hodin! Včetně bezplatného rozšiřování funkčností a vlastního vzhledu.

ShopCentrik - Internetový obchod B2C, B2B - pro velké hráče, na míru a s napojením na ekonomické systémy.

Ekonomický systém Altus Vario a e-shop? - plně automatizované propojení e-shopu a ekonomického systému šetří provozní režie a zabraňuje vzniku chyb.

SEO, PPC, PR, soutěže, zpětné odkazy – ACOMWARE - Váš konzultant pro internetové podnikání